مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 21:052023-10-11سياسي

تامین نیمی از آب شهرستان از تونل قمرود


نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: همانطوریکه 99 نقطه جمعیتی دارند از قمرود آب می گیرند و با توجه به اینکه در سال های آینده الیگودرز با چالش مواجه می شود، - ایسنا/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: همانطوریکه 99 نقطه جمعیتی دارند از قمرود آب می گیرند و با توجه به اینکه در سال های آینده الیگودرز با چالش مواجه می شود، نیاز است نیمی از آب شهرستان از تونل قمرود تامین شود که این کار بر اساس نظر کارشناسان شدنی است.

محمد خدابخشی امروز، نوزدهم مهرماه، در آیین آبرسانی به 20 روستای کم برخوردار و شهر جدید شاپورآباد که به نیابت از 6555 شهید لرستان برگزار شد، اظهار کرد: توسعه یک ادبیات و مفهومی دارد و یکی از ارکان توسعه تامین و تکمیل زیرساخت هاست.

وی در خصوص توسعه راه های شهرستان الیگودرز گفت: مجموع طول جاده های این شهرستان که در قانون بودجه بوده 50 کیلومتر نمی شود و در چند سال اخیر، 408کیلومتر راه در قوانین بودجه سنواتی برای دولت تعهد ایجاد شده است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مکلف به اجرای این تعهدات است.

خدابخشی از گازرسانی به شول آباد ظرف هفته آینده خبر داد و افزود: بیش از 50 درصد اعتباراتی که در استان هزینه شده در شهرستان الیگودرز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نیمی از آب شهرستان از تونل قمرود

تامین نیمی از آب شهرستان از تونل قمرود